Rola gwiazd w strategiach komunikacji marketingowej firm - seminarium na UŁ
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Bank Zachodni WBK oraz Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM mają zaszczyt zaprosić na Seminarium „Rola gwiazd w strategiach komunikacji marketingowej firm”, które odbędzie się w środę 28 kwietnia. Seminarium przeznaczone jest nie tylko dla studentów, ale także dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem.
W ramach Seminarium przewidziano następujące spotkania:
- Czy kreatywna reklama bankowa może być skuteczna? (przyczyny i efekty wykorzystania wizerunku gwiazd zagranicznych w kampaniach Banku Zachodniego WBK)
Prowadzący: Jędrzej Marciniak, Dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i Relacji Inwestorskich Banku Zachodniego WBK
- Narzędzie BrandAsset Valuator w ocenie dopasowania wizerunków gwiazdy i reklamowanej marki
Prowadzący: Marek Staniszewski, Członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands, BAV Consulting
Gospodarzem i moderatorem spotkania jest dr Bartłomiej Kurzyk
Termin: Środa, 28 kwietnia, godziny: 10:30 – 12:30
Miejsce: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (Łódź, ul. Matejki 22/26), aula A0 (poziom -1).
Więcej informacji na www.wz.uni.lodz.pl
Podobne artykuły
-
Małopolska Noc Naukowców 2024 na UJ - 27. września 2024 r.
27 września 2024 r. Uniwersytet Jagielloński po raz kolejny otwiera swoje drzwi, by pokazać, jak fascynujący jest świat nauki. Niezwykłe pokazy, inter...
-
Festiwal Nauki i Sztuki na UJ - 16 - 18 maja 2024 r.
Uniwersytet Jagielloński po raz kolejny włącza się w organizację Festiwalu Nauki i Sztuki w Krakowie. 20. edycja wydarzenia, koordynowana przez UJ Col...
-
Święto Uniwersytetu Jagiellońskiego
12 maja 2024 r. przypada 660. rocznica założenia przez króla Kazimierza Wielkiego najstarszej polskiej uczelni – Uniwersytetu Jagiellońsk...