ekonomia, prawo, film i sztuki audiowizualne, media, informacja i komunikowanie, historia kultury i sztuki, organizacja i ekonomika kinematografii, telewizji oraz produkcji telewizyjno-filmowej, technologia i technika produkcji telewizyjno-filmowej, finansowe aspekty produkcji telewizyjno-filmowej, organizacja i zarządzanie, marketing i promocja w kulturze oraz mediach, wiedza o kulturze i sztuce współczesnej, psychologia i komunikacja społeczna, źródła i metody finansowania produkcji telewizyjno-filmowej oraz widowisk i imprez masowych, zarządzanie i techniki kierownicze w produkcji telewizyjno-filmowej oraz widowisk i imprez masowych, prawne i etyczne aspekty produkcji audiowizualnej, warsztat producenta i kierownika produkcji telewizyjno-filmowej, dystrybucja i rozpowszechnianie utworów audiowizualnych;
szczegółowe treści programowe
obciążenie godzinowe
praktyki
Absolwent posiada kompetencje predestynujące go do pracy na stanowiskach pomocniczo-twórczych w kinematografii i telewizji oraz do pełnienia funkcji menedżerskich w domach mediowych, agencjach reklamowych, strukturach samorządowych i administracji publicznej oraz instytucjach artystycznych – teatrach, domach kultury, biurach organizacji imprez.
Absolwent jest przygotowany do pełnienia roli:
- kierownika produkcji,
- producenta utworów audiowizualnych,
a także funkcji kierowniczych w:
- firmach zajmujących się dystrybucją i rozpowszechnianiem utworów audiowizualnych,
- instytucjach kulturalnych i agencjach impresariatu artystycznego,
- podmiotach funkcjonujących na rynku reklamy i Public Relations.